خوش آمدید
نوشته شده توسط : کاظم

سلام به وبلاگ جدید نوین تِک اردکان خوشامدید

شما میتوانبد باعضو شدن در وبلاگ

از خبرنامه ما استفاده کنید

با تشکر مدیر وبلاگ                                  

                                                                                                                              کاظم





:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
متین گر جستانی در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
سلام کاظم جان
خیلی عالیه
موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
غایب همیشه حاضر در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
طلوعی دوباره در وبلاگ مرد خورشید...
سر بزنید و نظر دهید

/weblog/file/img/m.jpg
ريحانه جوووون در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
سلام آقا کاظم!

چه عجب يه سري به مازدين!

وبلاگ خوب و مفيديه من باافتخارلينکون دادم!

موفق باشيد!

/weblog/file/img/m.jpg
منتظر در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
سلام
بهت تبریک میگم
مبارک باشه
سلامت و پیروز باشی
خرم و خوشدل
التماس دعا برای فرج مولا

/commenting/avatars/avatar15.jpg
afshin در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
[گل] --------- درود بر تو دوست گرام ------------

این هم از یک عمر مستی کردنم

سالها شبنم پرستی کردنم

ای دلم زهر جدایی را بخور

چوب عمری با وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت

خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسرده نیست

من که گفتم این پرستو رفتنیست

آه عجب کاری به دستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل


--------- دلت شاد و لبت خندان عزیز [گل]

/weblog/file/img/m.jpg
افسونگر در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
سلام ممنون که خبرم کردید مبارک باشه

خیلی خوب وزیبا شده سعی می کنم زود به زود بهتون سر بزنم

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرسول در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
سلام دوست بزرگوار...
با مطلب دیگری تحت عنوان"واکنش انسان در برابر موارد اضطرار"به روز هستم خوشحال میشم هر چه زودتر تشریف بیاورید و من را با نظرات زیبایتان خوشحال کنید.
امام حسین (ع) میفرماید:" خداوندا، تو آگاهی‌ كه‌ آنچه‌ انجام‌ داديم‌، نه‌ برای‌ رقابت‌ در كسب‌ جاه‌ و مقام‌ بود و نه‌ برای‌ چيزهاى‌ پوچ‌ و بيهوده‌ دنيا، بلكه‌ برای‌ اين‌ بود كه‌ نشانه‌های‌ راه‌ دينت‌ را ارائه‌ دهيم‌ و (مفاسد را) در شهرهای‌ تو اصلاح‌ كنيم‌ تا بندگان‌ مظلوم‌ تو در امنيت‌ و آسايش‌ باشند و به‌ احكام‌ تو عمل‌ كنند."

(در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند

ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار)

تعجیل در فرج آقا صلوات......[گل][گل][گل]


/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
سلام وب جدید مبارک

/weblog/file/img/m.jpg
داود مرادي در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
سلام دوست من
ممنون از حضورت گرامي
دستمريزاد و خسته نباشيد
حتما" استفاده خواهم كرد
شاد باشيو تندرست.

/weblog/file/img/m.jpg
کسری در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
سلام.من لینکت کردم.ولی
این سیستم منو لینک نکرد.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: